Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że więcej niż 30% mikrobiznesów w Polsce nie posiada firmowej strony internetowej i nie używa e-mail w pracy na własny rachunek.
Chociaż wynik ocen wydaje się być niemałym, to istnieje kilka łatwych sposobów na pozbycie się problemu i stworzenie w krótkim odcinku czasu fundamentów pod swoją aktywność w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom bardzo często proponuję rozwiązanie proste, a jednocześnie dające oczekiwany rezultat: stworzenie witryny sieciowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a następnie dodatnie zakupionej w internecie templatki u takich pośredników jak themeforest.com.
Tak zrozumiałe podejście pozwala na zwykle szybki rezultat – strona nie tylko pokaże się w internecie ale również nie będzie trącać amatorszczyzną. Oznacza to, że, w kwocie rzędu 500 zł netto udaje się odhaczyć wymagane cele.
Wdrożenie serwisu nie implikuje istnienia mikrofirmy w internecie. Krytycznym działaniem jest jej optymalizacja częstokroć z pomocą dedykowanych podmiotów lub dalej z naszą pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Gwarantem sukcesu jest, by zawartość w witrynie były na bieżąco dodawane i zoptymalizowane tak w treści jak również innych obszarach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz