Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP więcej niż 30% mikrofirm w Polsce nie zorganizowało osobistej witryny internetowej i nie wykorzystuje e-mail w pracy na własny rachunek.
Jakkolwiek wynik ocen sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wskazać parę łatwych metod na wyeliminowanie kłopotu i stworzenie w krótkim odcinku czasu podwalin pod swoją aktywność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom zwykle proponuję rozwiązanie oczywiste, a zwykle nie zajmujące dużo czasu: stworzenie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w dalszych krokach instalację nabytej w internecie templatki u takich ostawców jak templatemonster.com.
To oczywiste podejście daje w zasadzie bezzwłoczny rezultat – witryna w sieci nie tylko pokaże się w sieci ale ponadto zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. Oznacza to, że, w koszcie rzędu 500 zł netto można zrealizować wybrane cele.
Samo stworzenie witryny nie skutkuje obecnością podmiotu gospodarczego w internecie. Krytycznym działaniem staje się jej wypromowanie częstokroć z pomocą dedykowanych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Ważnym jest dbać, by treści w witrynie były nieustannie dodawane i dostosowane zarówno w treści jak również nagłówkach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz